Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Xtreme365 AB Mycket bra bemötande o service (2)  209208  
Skiv-Nisse "Årets julklapp"   193499  
Intimapotek.se Viagra receptfritt   190888  
Mediamagazinet begagnade skivor!!   192224  
Chokladbudet chokladbuden   176079  
Haga Cykel Epic comp elite-14   190417  
Rockwear 3st metallica t-shirt   189254  
Make me smile Doft i garderob (1)  183597  
Make me smile Perfekt (1)  177093  
pagoni Nöjd!   168564  
Rehifi.se Trevlig butik   180862  
vvdreams.com Snabb leverans och bra produkt.   183395  
DjurMaxi.se Kontakt?   179455  
tobakshandlaren tobak   178189  
Hemsjön Toppenbutik   177593  
electroworld Hejsan   174651  
Mediamagazinet skivor!!!!!   176720  
Trygg e-handel   180823  
dittsolskydd.se sämsta kundservice någonsin (1)  178346  
Nordpost jag skulle vilja ha en fysisk katalog att bläddra i   178604  
Fönster Fixaren skitföretag   176701  
Spritovin.se Utebliven leverans från spritovin.se (1)  179781  
Haga Cykel Perfekt   178933  
Biglife.se toppen   173772  
Butik Täppan Trevlig butik   178158  
Euroflorist dålig leverans   176662  
Butik Täppan ankan med röda stövlar (1)  175696  
hatshop hatshopen göteborg   180228  
Darlingsguld bling bling   182283  
Rockwear KONTAKT ?? (1)  189609  
    << sida 6 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-05-19 11:40
infosite
leverans & bemötande under all kritit!
vi anser att infosite har brustit i sin kommunikation till oss som kund. det kan inte vara acceptabelt att det skall ta 28 arbetsdagar från lagd beställning (42 kalenderdagar) samt att det är vi som kund som fått "jaga" vid flertalet tillfällen för att påskynda hanteringen. detta trots att vi vid samtliga tillfällen blivit lovade att de skall återkomma "om en stund". kompensation genom montering av däcken på fälg (endast del av kostnaden då de levererade däcken var billigare än de som vi beställt från början) samt sedan inköp av nya hjulmuttrar, pga deras mekaniker förstörde befintliga, känns väldigt futtigt. infosite ger anledningen av högsäsong och att de inte hinner med under dessa perioder som orsak till hur de har behandlat oss! infosites vd anser att de har hanterat ärendet godtagbart och med en bra kompensation! vi ångrar vårt val att handla lokalt.
vi kommer inte att använda oss av infosite igen eller rekommendera infosite vidare till andra!

/Linda