Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Theea.se nöjd (1)  55204  
Fantastiska Barn Tips från nöjd kund!   54660  
Theea.se Snygga kläder   46133  
yesprint.se Varning, oseriöst bolag   52646  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter tramptraktor   53783  
Dekaltrim Ändring !   52669  
Dekaltrim Å va den var relevant!!!!!   53483  
ullapopken Uselt (1)  51229  
LUXURY DETAILS snygga smycken   42831  
Euro Precent Oseriös spamare (1)  51456  
Tutte Haha   50801  
Tutte Seriös butik   50232  
Glamazon.se Jätte bra! Snabb och effektiv leverans!   50483  
Kiss Kiss KissKiss   49967  
Rockwear adress till rockwear (2)  50399  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter så snabb leverans   48345  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Top Notch   49324  
Jakthundsboden Jakthundsboden   41961  
Mad Lady me like!   42007  
LUXURY DETAILS bra service o snabba leveranser (1)  48615  
LUXURY DETAILS Döskallearmbanden   48942  
LUXURY DETAILS SÅ VACKRA SMYCKEN!!!!! (1)  48504  
antiskallspecialisten Mycket dålig service på Antiskallspecialisten! (5)  51364  
skydd Grymt utbud   49879  
Kiss Kiss Snabb leverans   49004  
Lenas Lek Och Fritid-Med Hunden I Centrum skoköp (1)  49398  
Kiss Kiss Mycket bra   50456  
Henrysdotters Lilla Vrå Personligt !   51358  
scandinavianstuff.com Nutrilett finns på scandinavianstuff nu!   51630  
zmaka.se Superbra! (1)  50048  
    << sida 14 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-05-19 11:40
infosite
leverans & bemötande under all kritit!
vi anser att infosite har brustit i sin kommunikation till oss som kund. det kan inte vara acceptabelt att det skall ta 28 arbetsdagar från lagd beställning (42 kalenderdagar) samt att det är vi som kund som fått "jaga" vid flertalet tillfällen för att påskynda hanteringen. detta trots att vi vid samtliga tillfällen blivit lovade att de skall återkomma "om en stund". kompensation genom montering av däcken på fälg (endast del av kostnaden då de levererade däcken var billigare än de som vi beställt från början) samt sedan inköp av nya hjulmuttrar, pga deras mekaniker förstörde befintliga, känns väldigt futtigt. infosite ger anledningen av högsäsong och att de inte hinner med under dessa perioder som orsak till hur de har behandlat oss! infosites vd anser att de har hanterat ärendet godtagbart och med en bra kompensation! vi ångrar vårt val att handla lokalt.
vi kommer inte att använda oss av infosite igen eller rekommendera infosite vidare till andra!

/Linda