Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Kiss Kiss positivt   96130  
Gunilla Mann Kan Du ?   96662  
LUXURY DETAILS butiken är underbar   96827  
mc-online.se Lurad   96363  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Puky, balanscykel   94405  
swetub.se Fantastiskt fin duschkabin   96023  
photowall Mycket bra!   92037  
LUXURY DETAILS Bästa smyckesbutiken som finns!!!   78983  
Idenätet snabb leverans (2)  90978  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Lysande snabb service   91612  
Förstora penis har fått större (4)  92537  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter snabb leverans   91795  
Garntjänst fråga   90605  
VIPDOG Uppdatering av varor   91379  
ADD9.se - Quality Rock N Roll Fashion Snygga prylar och snabb leverans (1)  92241  
procore Vilket skönt utbud!!!   91699  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Språk   92730  
DiaDirekt positivt   91986  
Skinway Vitamin B5 Rekommenderar   91631  
Fantastiska Barn Vi föräldrar (1)  92747  
Happy Gift Jag var tidig... (2)  91526  
Kiss Kiss Allting bra   79757  
Bulbs.se Supernöjd   94200  
Bodegashop.com Bodegashop (1)  92862  
clazzyfashion svar   90943  
Mediamagazinet Grymt fina minigitarrer!   78797  
clazzyfashion Bedragare! (2)  91926  
Glamazon.se jättenöjd, bra utbud och goa priser :)   81739  
Skinway Vitamin B5 Nöjd!   80505  
Theea.se nöjd (1)  97818  
    << sida 13 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-05-19 11:40
infosite
leverans & bemötande under all kritit!
vi anser att infosite har brustit i sin kommunikation till oss som kund. det kan inte vara acceptabelt att det skall ta 28 arbetsdagar från lagd beställning (42 kalenderdagar) samt att det är vi som kund som fått "jaga" vid flertalet tillfällen för att påskynda hanteringen. detta trots att vi vid samtliga tillfällen blivit lovade att de skall återkomma "om en stund". kompensation genom montering av däcken på fälg (endast del av kostnaden då de levererade däcken var billigare än de som vi beställt från början) samt sedan inköp av nya hjulmuttrar, pga deras mekaniker förstörde befintliga, känns väldigt futtigt. infosite ger anledningen av högsäsong och att de inte hinner med under dessa perioder som orsak till hur de har behandlat oss! infosites vd anser att de har hanterat ärendet godtagbart och med en bra kompensation! vi ångrar vårt val att handla lokalt.
vi kommer inte att använda oss av infosite igen eller rekommendera infosite vidare till andra!

/Linda