Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Kiss Kiss positivt   85817  
Gunilla Mann Kan Du ?   85956  
LUXURY DETAILS butiken är underbar   85945  
mc-online.se Lurad   86275  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Puky, balanscykel   84472  
swetub.se Fantastiskt fin duschkabin   85796  
photowall Mycket bra!   81843  
LUXURY DETAILS Bästa smyckesbutiken som finns!!!   71132  
Idenätet snabb leverans (2)  81389  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Lysande snabb service   81695  
Förstora penis har fått större (4)  82677  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter snabb leverans   82014  
Garntjänst fråga   81299  
VIPDOG Uppdatering av varor   81801  
ADD9.se - Quality Rock N Roll Fashion Snygga prylar och snabb leverans (1)  82065  
procore Vilket skönt utbud!!!   81614  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Språk   82492  
DiaDirekt positivt   82219  
Skinway Vitamin B5 Rekommenderar   81531  
Fantastiska Barn Vi föräldrar (1)  82605  
Happy Gift Jag var tidig... (2)  82056  
Kiss Kiss Allting bra   72372  
Bulbs.se Supernöjd   83853  
Bodegashop.com Bodegashop (1)  82806  
clazzyfashion svar   81292  
Mediamagazinet Grymt fina minigitarrer!   71537  
clazzyfashion Bedragare! (2)  81991  
Glamazon.se jättenöjd, bra utbud och goa priser :)   74195  
Skinway Vitamin B5 Nöjd!   73001  
Theea.se nöjd (1)  86892  
    << sida 13 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-05-19 11:40
infosite
leverans & bemötande under all kritit!
vi anser att infosite har brustit i sin kommunikation till oss som kund. det kan inte vara acceptabelt att det skall ta 28 arbetsdagar från lagd beställning (42 kalenderdagar) samt att det är vi som kund som fått "jaga" vid flertalet tillfällen för att påskynda hanteringen. detta trots att vi vid samtliga tillfällen blivit lovade att de skall återkomma "om en stund". kompensation genom montering av däcken på fälg (endast del av kostnaden då de levererade däcken var billigare än de som vi beställt från början) samt sedan inköp av nya hjulmuttrar, pga deras mekaniker förstörde befintliga, känns väldigt futtigt. infosite ger anledningen av högsäsong och att de inte hinner med under dessa perioder som orsak till hur de har behandlat oss! infosites vd anser att de har hanterat ärendet godtagbart och med en bra kompensation! vi ångrar vårt val att handla lokalt.
vi kommer inte att använda oss av infosite igen eller rekommendera infosite vidare till andra!

/Linda