Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
indisk kryddor Oseriöst! (1)  117038  
STORTMODE.se Tack för fin klänning   108484  
Xtreme365 AB Mycket bra bemötande o service (2)  120924  
Skiv-Nisse "Årets julklapp"   116324  
Intimapotek.se Viagra receptfritt   113754  
Mediamagazinet begagnade skivor!!   114677  
Chokladbudet chokladbuden   105793  
Haga Cykel Epic comp elite-14   113268  
Rockwear 3st metallica t-shirt   112007  
Make me smile Doft i garderob (1)  110133  
Make me smile Perfekt (1)  104922  
pagoni Nöjd!   99488  
Rehifi.se Trevlig butik   104352  
vvdreams.com Snabb leverans och bra produkt.   104347  
DjurMaxi.se Kontakt?   104944  
tobakshandlaren tobak   101800  
Hemsjön Toppenbutik   102871  
electroworld Hejsan   100859  
Mediamagazinet skivor!!!!!   101957  
Trygg e-handel   103185  
dittsolskydd.se sämsta kundservice någonsin (1)  103842  
Nordpost jag skulle vilja ha en fysisk katalog att bläddra i   101416  
Fönster Fixaren skitföretag   100853  
Spritovin.se Utebliven leverans från spritovin.se (1)  101393  
Haga Cykel Perfekt   100359  
Biglife.se toppen   102012  
Butik Täppan Trevlig butik   104307  
Euroflorist dålig leverans   102535  
Butik Täppan ankan med röda stövlar (1)  102862  
hatshop hatshopen göteborg   103228  
    << sida 6 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn