Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Xtreme365 AB Mycket bra bemötande o service (2)  209205  
Skiv-Nisse "Årets julklapp"   193495  
Intimapotek.se Viagra receptfritt   190887  
Mediamagazinet begagnade skivor!!   192224  
Chokladbudet chokladbuden   176079  
Haga Cykel Epic comp elite-14   190416  
Rockwear 3st metallica t-shirt   189252  
Make me smile Doft i garderob (1)  183595  
Make me smile Perfekt (1)  177092  
pagoni Nöjd!   168564  
Rehifi.se Trevlig butik   180857  
vvdreams.com Snabb leverans och bra produkt.   183395  
DjurMaxi.se Kontakt?   179455  
tobakshandlaren tobak   178187  
Hemsjön Toppenbutik   177593  
electroworld Hejsan   174648  
Mediamagazinet skivor!!!!!   176718  
Trygg e-handel   180822  
dittsolskydd.se sämsta kundservice någonsin (1)  178346  
Nordpost jag skulle vilja ha en fysisk katalog att bläddra i   178599  
Fönster Fixaren skitföretag   176698  
Spritovin.se Utebliven leverans från spritovin.se (1)  179779  
Haga Cykel Perfekt   178932  
Biglife.se toppen   173771  
Butik Täppan Trevlig butik   178157  
Euroflorist dålig leverans   176659  
Butik Täppan ankan med röda stövlar (1)  175696  
hatshop hatshopen göteborg   180227  
Darlingsguld bling bling   182280  
Rockwear KONTAKT ?? (1)  189607  
    << sida 6 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn