Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Framcigarr AB framcigarr.se   87220  
clazzyfashion Angående clazzyfashion konkursen. (2)  85223  
Beautysecrets.se Tack för hjälpen!   87443  
Prolivesound.se Snabbt svar   85996  
Umeå RC Service   85012  
Power Toys AB Service   85395  
Mediamagazinet Lekstuga. (2)  83592  
sexshop69 bra och snabb!   75540  
dreamsilk Rörliga bilderna!!   81509  
worldgym Sveriges sämsta gymbutik   77613  
clazzyfashion ? (1)  76818  
PrylPelle.se Snabba svar och snabb leverans!   76485  
PrylPelle.se Bra!   75024  
clazzyfashion Företag som blåser kunderna   75441  
Billigakondomer.se Oj, vilken snabb leverans   75632  
Modemedia Fina smycken och bra support   75669  
Nu kan alla läsa våra nyhetsbrev   74407  
EDENSLUSTAR.SE mycket produkter   69860  
Beautysecrets.se Bra priser på bareMinerals READY Foundation   77271  
TemNet skojare, ingen att litta på (2)  80324  
Lilla Mirakel ab bra butik   77935  
Trendywednesday.se Stort tack för dina Ear-phones! (1)  79758  
GweiLo Kul personlig present   72510  
Framcigarr AB Webbshopen   80316  
Giftstore.se Kan inte bli bättre!!   80667  
Nosmoke.se SHIT ! !   80188  
Framcigarr AB Trevlig Cigarrbutik   79010  
Darlingsguld finaste ringarna   79900  
headcare Fri frakt på hårprodukter   72660  
Sol-Vent Solfångare med fläkt. Solventilation   80634  
    << sida 9 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-05-19 11:40
infosite
leverans & bemötande under all kritit!
vi anser att infosite har brustit i sin kommunikation till oss som kund. det kan inte vara acceptabelt att det skall ta 28 arbetsdagar från lagd beställning (42 kalenderdagar) samt att det är vi som kund som fått "jaga" vid flertalet tillfällen för att påskynda hanteringen. detta trots att vi vid samtliga tillfällen blivit lovade att de skall återkomma "om en stund". kompensation genom montering av däcken på fälg (endast del av kostnaden då de levererade däcken var billigare än de som vi beställt från början) samt sedan inköp av nya hjulmuttrar, pga deras mekaniker förstörde befintliga, känns väldigt futtigt. infosite ger anledningen av högsäsong och att de inte hinner med under dessa perioder som orsak till hur de har behandlat oss! infosites vd anser att de har hanterat ärendet godtagbart och med en bra kompensation! vi ångrar vårt val att handla lokalt.
vi kommer inte att använda oss av infosite igen eller rekommendera infosite vidare till andra!

/Linda