Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
stockholmsfiske.se Betyg (2)  90024  
STORTMODE.se Tusen tack!   87977  
scandinavianstuff.com Jättebra service!   87474  
google analytics och spårning av e-handel   88213  
Trendywednesday.se Smidigt som smör!   78862  
sexshop69 Grym och seriös sida!   79221  
mediacorner service   83548  
Sexkontakter.se Skönt   78307  
antiskallspecialisten önskar snarast kontakt om det ska bli något köp   77551  
electroworld Bra service   77356  
GOoutSAFE Snabb och bra service.   76460  
DjurMaxi.se Dårlig service, seg levering og manglende varer   79834  
Biglife.se Superbra grejer och service! (1)  75526  
SLIPSKUNGEN De suger   68704  
ClaesEklund.se Snabba och bra (1)  76258  
syskonhuset Grym tvillingvagn   76281  
slipsladan Bra priser   74577  
Europafönster Pvc fönster online Köpt europafönster   74140  
Jaktverket helt ok (1)  77843  
PrylPelle.se Vendetta mask! (2)  77040  
Möblermm.se Fantastiska stolstassar (1)  77558  
Arbetsskyddsbutiken vilken service   78537  
8 enkla tips för en bättre kundtjänst   76163  
Nordiskark Super upplevelse   75792  
Jotex Sverige Ab Slängkappor   69150  
glenza Nytt   70231  
buildor Rek varmt !   76105  
Kontorstillbehor.se Värt ett besök, bra priser   76039  
Framcigarr AB framcigarr.se   77066  
clazzyfashion Angående clazzyfashion konkursen. (2)  75319  
    << sida 8 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-05-19 11:40
infosite
leverans & bemötande under all kritit!
vi anser att infosite har brustit i sin kommunikation till oss som kund. det kan inte vara acceptabelt att det skall ta 28 arbetsdagar från lagd beställning (42 kalenderdagar) samt att det är vi som kund som fått "jaga" vid flertalet tillfällen för att påskynda hanteringen. detta trots att vi vid samtliga tillfällen blivit lovade att de skall återkomma "om en stund". kompensation genom montering av däcken på fälg (endast del av kostnaden då de levererade däcken var billigare än de som vi beställt från början) samt sedan inköp av nya hjulmuttrar, pga deras mekaniker förstörde befintliga, känns väldigt futtigt. infosite ger anledningen av högsäsong och att de inte hinner med under dessa perioder som orsak till hur de har behandlat oss! infosites vd anser att de har hanterat ärendet godtagbart och med en bra kompensation! vi ångrar vårt val att handla lokalt.
vi kommer inte att använda oss av infosite igen eller rekommendera infosite vidare till andra!

/Linda