Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
stockholmsfiske.se Betyg (2)  191671  
STORTMODE.se Tusen tack!   179376  
scandinavianstuff.com Jättebra service!   177740  
google analytics och spårning av e-handel   180820  
Trendywednesday.se Smidigt som smör!   153660  
sexshop69 Grym och seriös sida!   161196  
mediacorner service   172714  
Sexkontakter.se Skönt   155804  
antiskallspecialisten önskar snarast kontakt om det ska bli något köp   168757  
electroworld Bra service   164955  
GOoutSAFE Snabb och bra service.   164726  
DjurMaxi.se Dårlig service, seg levering og manglende varer   170321  
Biglife.se Superbra grejer och service! (1)  165293  
SLIPSKUNGEN De suger   149648  
ClaesEklund.se Snabba och bra (1)  154412  
syskonhuset Grym tvillingvagn   165328  
slipsladan Bra priser   156743  
Europafönster Pvc fönster online Köpt europafönster   153681  
Jaktverket helt ok (1)  166526  
PrylPelle.se Vendetta mask! (2)  171281  
Möblermm.se Fantastiska stolstassar (1)  168173  
Arbetsskyddsbutiken vilken service   164526  
8 enkla tips för en bättre kundtjänst   166387  
Nordiskark Super upplevelse   157813  
Jotex Sverige Ab Slängkappor   147819  
glenza Nytt   145002  
buildor Rek varmt !   164271  
Kontorstillbehor.se Värt ett besök, bra priser   165777  
Framcigarr AB framcigarr.se   174971  
clazzyfashion Angående clazzyfashion konkursen. (2)  166778  
    << sida 8 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-05-19 11:40
infosite
leverans & bemötande under all kritit!
vi anser att infosite har brustit i sin kommunikation till oss som kund. det kan inte vara acceptabelt att det skall ta 28 arbetsdagar från lagd beställning (42 kalenderdagar) samt att det är vi som kund som fått "jaga" vid flertalet tillfällen för att påskynda hanteringen. detta trots att vi vid samtliga tillfällen blivit lovade att de skall återkomma "om en stund". kompensation genom montering av däcken på fälg (endast del av kostnaden då de levererade däcken var billigare än de som vi beställt från början) samt sedan inköp av nya hjulmuttrar, pga deras mekaniker förstörde befintliga, känns väldigt futtigt. infosite ger anledningen av högsäsong och att de inte hinner med under dessa perioder som orsak till hur de har behandlat oss! infosites vd anser att de har hanterat ärendet godtagbart och med en bra kompensation! vi ångrar vårt val att handla lokalt.
vi kommer inte att använda oss av infosite igen eller rekommendera infosite vidare till andra!

/Linda