Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
STORTMODE.se Tusen tack!   149016  
scandinavianstuff.com Jättebra service!   148286  
google analytics och spårning av e-handel   151270  
Trendywednesday.se Smidigt som smör!   132160  
sexshop69 Grym och seriös sida!   134663  
mediacorner service   144275  
Sexkontakter.se Skönt   137873  
antiskallspecialisten önskar snarast kontakt om det ska bli något köp   137055  
electroworld Bra service   137166  
GOoutSAFE Snabb och bra service.   136296  
DjurMaxi.se Dårlig service, seg levering og manglende varer   142123  
Biglife.se Superbra grejer och service! (1)  134414  
SLIPSKUNGEN De suger   123036  
ClaesEklund.se Snabba och bra (1)  136840  
syskonhuset Grym tvillingvagn   137253  
slipsladan Bra priser   135171  
Europafönster Pvc fönster online Köpt europafönster   134009  
Jaktverket helt ok (1)  137852  
PrylPelle.se Vendetta mask! (2)  132385  
Möblermm.se Fantastiska stolstassar (1)  137885  
Arbetsskyddsbutiken vilken service   137888  
8 enkla tips för en bättre kundtjänst   135754  
Nordiskark Super upplevelse   135848  
Jotex Sverige Ab Slängkappor   123421  
glenza Nytt   124150  
buildor Rek varmt !   136082  
Kontorstillbehor.se Värt ett besök, bra priser   135654  
Framcigarr AB framcigarr.se   139738  
clazzyfashion Angående clazzyfashion konkursen. (2)  133997  
Beautysecrets.se Tack för hjälpen!   137195  
    << sida 8 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-05-19 11:40
infosite
leverans & bemötande under all kritit!
vi anser att infosite har brustit i sin kommunikation till oss som kund. det kan inte vara acceptabelt att det skall ta 28 arbetsdagar från lagd beställning (42 kalenderdagar) samt att det är vi som kund som fått "jaga" vid flertalet tillfällen för att påskynda hanteringen. detta trots att vi vid samtliga tillfällen blivit lovade att de skall återkomma "om en stund". kompensation genom montering av däcken på fälg (endast del av kostnaden då de levererade däcken var billigare än de som vi beställt från början) samt sedan inköp av nya hjulmuttrar, pga deras mekaniker förstörde befintliga, känns väldigt futtigt. infosite ger anledningen av högsäsong och att de inte hinner med under dessa perioder som orsak till hur de har behandlat oss! infosites vd anser att de har hanterat ärendet godtagbart och med en bra kompensation! vi ångrar vårt val att handla lokalt.
vi kommer inte att använda oss av infosite igen eller rekommendera infosite vidare till andra!

/Linda