Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
STORTMODE.se Tusen tack!   123326  
scandinavianstuff.com Jättebra service!   122195  
google analytics och spårning av e-handel   123739  
Trendywednesday.se Smidigt som smör!   111188  
sexshop69 Grym och seriös sida!   112441  
mediacorner service   117807  
Sexkontakter.se Skönt   112290  
antiskallspecialisten önskar snarast kontakt om det ska bli något köp   111769  
electroworld Bra service   111610  
GOoutSAFE Snabb och bra service.   110530  
DjurMaxi.se Dårlig service, seg levering og manglende varer   115518  
Biglife.se Superbra grejer och service! (1)  109568  
SLIPSKUNGEN De suger   101285  
ClaesEklund.se Snabba och bra (1)  110863  
syskonhuset Grym tvillingvagn   110925  
slipsladan Bra priser   109140  
Europafönster Pvc fönster online Köpt europafönster   108624  
Jaktverket helt ok (1)  112388  
PrylPelle.se Vendetta mask! (2)  110934  
Möblermm.se Fantastiska stolstassar (1)  112284  
Arbetsskyddsbutiken vilken service   113103  
8 enkla tips för en bättre kundtjänst   110409  
Nordiskark Super upplevelse   109905  
Jotex Sverige Ab Slängkappor   101578  
glenza Nytt   102805  
buildor Rek varmt !   110133  
Kontorstillbehor.se Värt ett besök, bra priser   110087  
Framcigarr AB framcigarr.se   112517  
clazzyfashion Angående clazzyfashion konkursen. (2)  110292  
Beautysecrets.se Tack för hjälpen!   112527  
    << sida 8 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-05-19 11:40
infosite
leverans & bemötande under all kritit!
vi anser att infosite har brustit i sin kommunikation till oss som kund. det kan inte vara acceptabelt att det skall ta 28 arbetsdagar från lagd beställning (42 kalenderdagar) samt att det är vi som kund som fått "jaga" vid flertalet tillfällen för att påskynda hanteringen. detta trots att vi vid samtliga tillfällen blivit lovade att de skall återkomma "om en stund". kompensation genom montering av däcken på fälg (endast del av kostnaden då de levererade däcken var billigare än de som vi beställt från början) samt sedan inköp av nya hjulmuttrar, pga deras mekaniker förstörde befintliga, känns väldigt futtigt. infosite ger anledningen av högsäsong och att de inte hinner med under dessa perioder som orsak till hur de har behandlat oss! infosites vd anser att de har hanterat ärendet godtagbart och med en bra kompensation! vi ångrar vårt val att handla lokalt.
vi kommer inte att använda oss av infosite igen eller rekommendera infosite vidare till andra!

/Linda