Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
STORTMODE.se Tusen tack!   132683  
scandinavianstuff.com Jättebra service!   131447  
google analytics och spårning av e-handel   133489  
Trendywednesday.se Smidigt som smör!   118960  
sexshop69 Grym och seriös sida!   120530  
mediacorner service   127224  
Sexkontakter.se Skönt   121517  
antiskallspecialisten önskar snarast kontakt om det ska bli något köp   120641  
electroworld Bra service   120651  
GOoutSAFE Snabb och bra service.   119531  
DjurMaxi.se Dårlig service, seg levering og manglende varer   124644  
Biglife.se Superbra grejer och service! (1)  118371  
SLIPSKUNGEN De suger   109001  
ClaesEklund.se Snabba och bra (1)  120003  
syskonhuset Grym tvillingvagn   120162  
slipsladan Bra priser   118235  
Europafönster Pvc fönster online Köpt europafönster   117580  
Jaktverket helt ok (1)  121276  
PrylPelle.se Vendetta mask! (2)  118180  
Möblermm.se Fantastiska stolstassar (1)  121257  
Arbetsskyddsbutiken vilken service   121874  
8 enkla tips för en bättre kundtjänst   119178  
Nordiskark Super upplevelse   118844  
Jotex Sverige Ab Slängkappor   109171  
glenza Nytt   110464  
buildor Rek varmt !   119154  
Kontorstillbehor.se Värt ett besök, bra priser   118951  
Framcigarr AB framcigarr.se   121963  
clazzyfashion Angående clazzyfashion konkursen. (2)  118415  
Beautysecrets.se Tack för hjälpen!   121352  
    << sida 8 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-05-19 11:40
infosite
leverans & bemötande under all kritit!
vi anser att infosite har brustit i sin kommunikation till oss som kund. det kan inte vara acceptabelt att det skall ta 28 arbetsdagar från lagd beställning (42 kalenderdagar) samt att det är vi som kund som fått "jaga" vid flertalet tillfällen för att påskynda hanteringen. detta trots att vi vid samtliga tillfällen blivit lovade att de skall återkomma "om en stund". kompensation genom montering av däcken på fälg (endast del av kostnaden då de levererade däcken var billigare än de som vi beställt från början) samt sedan inköp av nya hjulmuttrar, pga deras mekaniker förstörde befintliga, känns väldigt futtigt. infosite ger anledningen av högsäsong och att de inte hinner med under dessa perioder som orsak till hur de har behandlat oss! infosites vd anser att de har hanterat ärendet godtagbart och med en bra kompensation! vi ångrar vårt val att handla lokalt.
vi kommer inte att använda oss av infosite igen eller rekommendera infosite vidare till andra!

/Linda