Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
stockholmsfiske.se Betyg (2)  175863  
STORTMODE.se Tusen tack!   165276  
scandinavianstuff.com Jättebra service!   164150  
google analytics och spårning av e-handel   167841  
Trendywednesday.se Smidigt som smör!   144196  
sexshop69 Grym och seriös sida!   149104  
mediacorner service   159960  
Sexkontakter.se Skönt   148582  
antiskallspecialisten önskar snarast kontakt om det ska bli något köp   154131  
electroworld Bra service   152350  
GOoutSAFE Snabb och bra service.   151845  
DjurMaxi.se Dårlig service, seg levering og manglende varer   157385  
Biglife.se Superbra grejer och service! (1)  150994  
SLIPSKUNGEN De suger   137448  
ClaesEklund.se Snabba och bra (1)  147497  
syskonhuset Grym tvillingvagn   152982  
slipsladan Bra priser   147591  
Europafönster Pvc fönster online Köpt europafönster   145539  
Jaktverket helt ok (1)  153239  
PrylPelle.se Vendetta mask! (2)  152864  
Möblermm.se Fantastiska stolstassar (1)  154276  
Arbetsskyddsbutiken vilken service   152675  
8 enkla tips för en bättre kundtjänst   152318  
Nordiskark Super upplevelse   148240  
Jotex Sverige Ab Slängkappor   136932  
glenza Nytt   136011  
buildor Rek varmt !   151537  
Kontorstillbehor.se Värt ett besök, bra priser   151914  
Framcigarr AB framcigarr.se   158562  
clazzyfashion Angående clazzyfashion konkursen. (2)  151313  
    << sida 8 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-05-19 11:40
infosite
leverans & bemötande under all kritit!
vi anser att infosite har brustit i sin kommunikation till oss som kund. det kan inte vara acceptabelt att det skall ta 28 arbetsdagar från lagd beställning (42 kalenderdagar) samt att det är vi som kund som fått "jaga" vid flertalet tillfällen för att påskynda hanteringen. detta trots att vi vid samtliga tillfällen blivit lovade att de skall återkomma "om en stund". kompensation genom montering av däcken på fälg (endast del av kostnaden då de levererade däcken var billigare än de som vi beställt från början) samt sedan inköp av nya hjulmuttrar, pga deras mekaniker förstörde befintliga, känns väldigt futtigt. infosite ger anledningen av högsäsong och att de inte hinner med under dessa perioder som orsak till hur de har behandlat oss! infosites vd anser att de har hanterat ärendet godtagbart och med en bra kompensation! vi ångrar vårt val att handla lokalt.
vi kommer inte att använda oss av infosite igen eller rekommendera infosite vidare till andra!

/Linda