Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Rockwear Mkt tveksam - bluff ??? (1)  99339  
Rehifi.se bra produkter   98279  
stockholmsfiske.se Betyg (2)  101099  
STORTMODE.se Tusen tack!   98109  
scandinavianstuff.com Jättebra service!   97336  
google analytics och spårning av e-handel   98376  
Trendywednesday.se Smidigt som smör!   88116  
sexshop69 Grym och seriös sida!   89005  
mediacorner service   93301  
Sexkontakter.se Skönt   87864  
antiskallspecialisten önskar snarast kontakt om det ska bli något köp   87220  
electroworld Bra service   86915  
GOoutSAFE Snabb och bra service.   85919  
DjurMaxi.se Dårlig service, seg levering og manglende varer   90180  
Biglife.se Superbra grejer och service! (1)  84994  
SLIPSKUNGEN De suger   77924  
ClaesEklund.se Snabba och bra (1)  85947  
syskonhuset Grym tvillingvagn   85920  
slipsladan Bra priser   84171  
Europafönster Pvc fönster online Köpt europafönster   83697  
Jaktverket helt ok (1)  87479  
PrylPelle.se Vendetta mask! (2)  86475  
Möblermm.se Fantastiska stolstassar (1)  87293  
Arbetsskyddsbutiken vilken service   88132  
8 enkla tips för en bättre kundtjänst   85589  
Nordiskark Super upplevelse   85298  
Jotex Sverige Ab Slängkappor   78385  
glenza Nytt   79469  
buildor Rek varmt !   85537  
Kontorstillbehor.se Värt ett besök, bra priser   85558  
    << sida 8 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-05-19 11:40
infosite
leverans & bemötande under all kritit!
vi anser att infosite har brustit i sin kommunikation till oss som kund. det kan inte vara acceptabelt att det skall ta 28 arbetsdagar från lagd beställning (42 kalenderdagar) samt att det är vi som kund som fått "jaga" vid flertalet tillfällen för att påskynda hanteringen. detta trots att vi vid samtliga tillfällen blivit lovade att de skall återkomma "om en stund". kompensation genom montering av däcken på fälg (endast del av kostnaden då de levererade däcken var billigare än de som vi beställt från början) samt sedan inköp av nya hjulmuttrar, pga deras mekaniker förstörde befintliga, känns väldigt futtigt. infosite ger anledningen av högsäsong och att de inte hinner med under dessa perioder som orsak till hur de har behandlat oss! infosites vd anser att de har hanterat ärendet godtagbart och med en bra kompensation! vi ångrar vårt val att handla lokalt.
vi kommer inte att använda oss av infosite igen eller rekommendera infosite vidare till andra!

/Linda