Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Drefseryd Gård Tummen upp!   61484  
zmaka.se svampbutiken   60428  
zmaka.se Svampbutiken.com   60665  
DN Pool Vilka killar   61483  
Kondomklubben Sjukt billigt och bra   59143  
designonline.se Suveränt utbud!   58963  
Baristashopen Färskrostade bönor   59437  
Nallebudet Nallebudet (1)  57846  
brödleva Äntligen!   59346  
Föreningsprodukter usel service (2)  58107  
Silverbullet.se coolaste attityd butiken på nätet (2)  58985  
A-BAY barnkläder på nätet De mäter alla barnskor!   57846  
ajabajakids Mäter alla barnskor!   47656  
Estelles Rekommenderas   58671  
Skistart Kundtjänst   60733  
Sovtex AB Jättebra ekologiska produkter....   61473  
Stor & Fin Glad   57917  
Gothicshop gothicshop.se   50471  
SlipsShoppen.se Grymt!   59382  
Smycken-La Maison des Etoiles Häftiga swarovskiörhängen   59812  
Ny Nivå Var försiktig med kontakt   57773  
Zone Blu, Sexleksaker & Sexiga underkläder Fantastisk Personal!   58592  
grand-prix varning för hästbutiken grand prix   59492  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Videokamera!   59954  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Mitt bästa köp!   58718  
cuthof Cigg för 8 kr paketet!   59924  
Svenskt Kosttillskott inga mellanhänder? (1)  59642  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter kamera   60401  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Hjärtformat Knivställ!   64089  
Cabom Tummen Upp   61955  
    << sida 38 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-05-19 11:40
infosite
leverans & bemötande under all kritit!
vi anser att infosite har brustit i sin kommunikation till oss som kund. det kan inte vara acceptabelt att det skall ta 28 arbetsdagar från lagd beställning (42 kalenderdagar) samt att det är vi som kund som fått "jaga" vid flertalet tillfällen för att påskynda hanteringen. detta trots att vi vid samtliga tillfällen blivit lovade att de skall återkomma "om en stund". kompensation genom montering av däcken på fälg (endast del av kostnaden då de levererade däcken var billigare än de som vi beställt från början) samt sedan inköp av nya hjulmuttrar, pga deras mekaniker förstörde befintliga, känns väldigt futtigt. infosite ger anledningen av högsäsong och att de inte hinner med under dessa perioder som orsak till hur de har behandlat oss! infosites vd anser att de har hanterat ärendet godtagbart och med en bra kompensation! vi ångrar vårt val att handla lokalt.
vi kommer inte att använda oss av infosite igen eller rekommendera infosite vidare till andra!

/Linda