Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Drefseryd Gård Tummen upp!   61682  
zmaka.se svampbutiken   60614  
zmaka.se Svampbutiken.com   60846  
DN Pool Vilka killar   61659  
Kondomklubben Sjukt billigt och bra   59282  
designonline.se Suveränt utbud!   59252  
Baristashopen Färskrostade bönor   59642  
Nallebudet Nallebudet (1)  57964  
brödleva Äntligen!   59536  
Föreningsprodukter usel service (2)  58243  
Silverbullet.se coolaste attityd butiken på nätet (2)  59179  
A-BAY barnkläder på nätet De mäter alla barnskor!   58060  
ajabajakids Mäter alla barnskor!   47800  
Estelles Rekommenderas   58834  
Skistart Kundtjänst   60965  
Sovtex AB Jättebra ekologiska produkter....   61746  
Stor & Fin Glad   58027  
Gothicshop gothicshop.se   50602  
SlipsShoppen.se Grymt!   59562  
Smycken-La Maison des Etoiles Häftiga swarovskiörhängen   60009  
Ny Nivå Var försiktig med kontakt   57962  
Zone Blu, Sexleksaker & Sexiga underkläder Fantastisk Personal!   58758  
grand-prix varning för hästbutiken grand prix   59658  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Videokamera!   60205  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Mitt bästa köp!   58975  
cuthof Cigg för 8 kr paketet!   60157  
Svenskt Kosttillskott inga mellanhänder? (1)  59844  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter kamera   60588  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Hjärtformat Knivställ!   64364  
Cabom Tummen Upp   62176  
    << sida 38 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-05-19 11:40
infosite
leverans & bemötande under all kritit!
vi anser att infosite har brustit i sin kommunikation till oss som kund. det kan inte vara acceptabelt att det skall ta 28 arbetsdagar från lagd beställning (42 kalenderdagar) samt att det är vi som kund som fått "jaga" vid flertalet tillfällen för att påskynda hanteringen. detta trots att vi vid samtliga tillfällen blivit lovade att de skall återkomma "om en stund". kompensation genom montering av däcken på fälg (endast del av kostnaden då de levererade däcken var billigare än de som vi beställt från början) samt sedan inköp av nya hjulmuttrar, pga deras mekaniker förstörde befintliga, känns väldigt futtigt. infosite ger anledningen av högsäsong och att de inte hinner med under dessa perioder som orsak till hur de har behandlat oss! infosites vd anser att de har hanterat ärendet godtagbart och med en bra kompensation! vi ångrar vårt val att handla lokalt.
vi kommer inte att använda oss av infosite igen eller rekommendera infosite vidare till andra!

/Linda