Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Drefseryd Gård Tummen upp!   61514  
zmaka.se svampbutiken   60455  
zmaka.se Svampbutiken.com   60688  
DN Pool Vilka killar   61511  
Kondomklubben Sjukt billigt och bra   59159  
designonline.se Suveränt utbud!   59033  
Baristashopen Färskrostade bönor   59469  
Nallebudet Nallebudet (1)  57867  
brödleva Äntligen!   59384  
Föreningsprodukter usel service (2)  58128  
Silverbullet.se coolaste attityd butiken på nätet (2)  59010  
A-BAY barnkläder på nätet De mäter alla barnskor!   57896  
ajabajakids Mäter alla barnskor!   47671  
Estelles Rekommenderas   58700  
Skistart Kundtjänst   60792  
Sovtex AB Jättebra ekologiska produkter....   61535  
Stor & Fin Glad   57933  
Gothicshop gothicshop.se   50492  
SlipsShoppen.se Grymt!   59407  
Smycken-La Maison des Etoiles Häftiga swarovskiörhängen   59852  
Ny Nivå Var försiktig med kontakt   57808  
Zone Blu, Sexleksaker & Sexiga underkläder Fantastisk Personal!   58609  
grand-prix varning för hästbutiken grand prix   59512  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Videokamera!   60020  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Mitt bästa köp!   58786  
cuthof Cigg för 8 kr paketet!   59982  
Svenskt Kosttillskott inga mellanhänder? (1)  59680  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter kamera   60436  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Hjärtformat Knivställ!   64150  
Cabom Tummen Upp   62006  
    << sida 38 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-05-19 11:40
infosite
leverans & bemötande under all kritit!
vi anser att infosite har brustit i sin kommunikation till oss som kund. det kan inte vara acceptabelt att det skall ta 28 arbetsdagar från lagd beställning (42 kalenderdagar) samt att det är vi som kund som fått "jaga" vid flertalet tillfällen för att påskynda hanteringen. detta trots att vi vid samtliga tillfällen blivit lovade att de skall återkomma "om en stund". kompensation genom montering av däcken på fälg (endast del av kostnaden då de levererade däcken var billigare än de som vi beställt från början) samt sedan inköp av nya hjulmuttrar, pga deras mekaniker förstörde befintliga, känns väldigt futtigt. infosite ger anledningen av högsäsong och att de inte hinner med under dessa perioder som orsak till hur de har behandlat oss! infosites vd anser att de har hanterat ärendet godtagbart och med en bra kompensation! vi ångrar vårt val att handla lokalt.
vi kommer inte att använda oss av infosite igen eller rekommendera infosite vidare till andra!

/Linda