Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Drefseryd Gård Tummen upp!   61500  
zmaka.se svampbutiken   60445  
zmaka.se Svampbutiken.com   60675  
DN Pool Vilka killar   61499  
Kondomklubben Sjukt billigt och bra   59149  
designonline.se Suveränt utbud!   59006  
Baristashopen Färskrostade bönor   59458  
Nallebudet Nallebudet (1)  57856  
brödleva Äntligen!   59369  
Föreningsprodukter usel service (2)  58117  
Silverbullet.se coolaste attityd butiken på nätet (2)  59000  
A-BAY barnkläder på nätet De mäter alla barnskor!   57880  
ajabajakids Mäter alla barnskor!   47664  
Estelles Rekommenderas   58684  
Skistart Kundtjänst   60762  
Sovtex AB Jättebra ekologiska produkter....   61517  
Stor & Fin Glad   57925  
Gothicshop gothicshop.se   50484  
SlipsShoppen.se Grymt!   59397  
Smycken-La Maison des Etoiles Häftiga swarovskiörhängen   59831  
Ny Nivå Var försiktig med kontakt   57793  
Zone Blu, Sexleksaker & Sexiga underkläder Fantastisk Personal!   58602  
grand-prix varning för hästbutiken grand prix   59503  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Videokamera!   59990  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Mitt bästa köp!   58758  
cuthof Cigg för 8 kr paketet!   59955  
Svenskt Kosttillskott inga mellanhänder? (1)  59663  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter kamera   60419  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Hjärtformat Knivställ!   64128  
Cabom Tummen Upp   61985  
    << sida 38 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-05-19 11:40
infosite
leverans & bemötande under all kritit!
vi anser att infosite har brustit i sin kommunikation till oss som kund. det kan inte vara acceptabelt att det skall ta 28 arbetsdagar från lagd beställning (42 kalenderdagar) samt att det är vi som kund som fått "jaga" vid flertalet tillfällen för att påskynda hanteringen. detta trots att vi vid samtliga tillfällen blivit lovade att de skall återkomma "om en stund". kompensation genom montering av däcken på fälg (endast del av kostnaden då de levererade däcken var billigare än de som vi beställt från början) samt sedan inköp av nya hjulmuttrar, pga deras mekaniker förstörde befintliga, känns väldigt futtigt. infosite ger anledningen av högsäsong och att de inte hinner med under dessa perioder som orsak till hur de har behandlat oss! infosites vd anser att de har hanterat ärendet godtagbart och med en bra kompensation! vi ångrar vårt val att handla lokalt.
vi kommer inte att använda oss av infosite igen eller rekommendera infosite vidare till andra!

/Linda