Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Drefseryd Gård Tummen upp!   61449  
zmaka.se svampbutiken   60389  
zmaka.se Svampbutiken.com   60619  
DN Pool Vilka killar   61445  
Kondomklubben Sjukt billigt och bra   59094  
designonline.se Suveränt utbud!   58899  
Baristashopen Färskrostade bönor   59383  
Nallebudet Nallebudet (1)  57697  
brödleva Äntligen!   59293  
Föreningsprodukter usel service (2)  58050  
Silverbullet.se coolaste attityd butiken på nätet (2)  58930  
A-BAY barnkläder på nätet De mäter alla barnskor!   57795  
ajabajakids Mäter alla barnskor!   47632  
Estelles Rekommenderas   58631  
Skistart Kundtjänst   60672  
Sovtex AB Jättebra ekologiska produkter....   61425  
Stor & Fin Glad   57766  
Gothicshop gothicshop.se   50437  
SlipsShoppen.se Grymt!   59348  
Smycken-La Maison des Etoiles Häftiga swarovskiörhängen   59764  
Ny Nivå Var försiktig med kontakt   57722  
Zone Blu, Sexleksaker & Sexiga underkläder Fantastisk Personal!   58541  
grand-prix varning för hästbutiken grand prix   59435  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Videokamera!   59902  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Mitt bästa köp!   58664  
cuthof Cigg för 8 kr paketet!   59871  
Svenskt Kosttillskott inga mellanhänder? (1)  59590  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter kamera   60357  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Hjärtformat Knivställ!   64028  
Cabom Tummen Upp   61896  
    << sida 38 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-05-19 11:40
infosite
leverans & bemötande under all kritit!
vi anser att infosite har brustit i sin kommunikation till oss som kund. det kan inte vara acceptabelt att det skall ta 28 arbetsdagar från lagd beställning (42 kalenderdagar) samt att det är vi som kund som fått "jaga" vid flertalet tillfällen för att påskynda hanteringen. detta trots att vi vid samtliga tillfällen blivit lovade att de skall återkomma "om en stund". kompensation genom montering av däcken på fälg (endast del av kostnaden då de levererade däcken var billigare än de som vi beställt från början) samt sedan inköp av nya hjulmuttrar, pga deras mekaniker förstörde befintliga, känns väldigt futtigt. infosite ger anledningen av högsäsong och att de inte hinner med under dessa perioder som orsak till hur de har behandlat oss! infosites vd anser att de har hanterat ärendet godtagbart och med en bra kompensation! vi ångrar vårt val att handla lokalt.
vi kommer inte att använda oss av infosite igen eller rekommendera infosite vidare till andra!

/Linda