Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
bActive Service och kunskap - tusen tack!   66149  
clazzyfashion Varning   67191  
LasseLasseLiten Snygg sida   68121  
Gravidshoppen Supersnygga stödstrumpor   66612  
Jeanstorget Kanon! (1)  65506  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Kanonservice   65099  
Cabom Snabba och kunniga   67809  
Honey Grey Pure Cashmere en cashmere sjal!   65431  
Extrawebshop Olika leverantörer av kvalitetsprodukter (1)  65456  
EasyLover.se Supernöjd   62306  
STORTMODE.se Tack!   61732  
KlassiskaPosters.se KlassiskaPosters.se   62761  
Rockwear Märken jag betalat för (1)  63484  
ALEKA Ser bra ut (3)  60965  
ALEKA Äntligen   54464  
clazzyfashion radering av inlägg (23)  70357  
Populär nätbutik för Ridsport!? (1)  62144  
Komin Guld Sen leverans (1)  64565  
TemNet Samsung galaxy s3 skal billiga (1)  64835  
KlassiskaPosters.se väldigt fina posters (1)  63305  
Enkoppte.nu En mysig oas (1)  62446  
Umeå RC Om Priser   62223  
Sport & Fritid Stockholm Otroligt bra service! (1)  64617  
swingcar.se Swingcar (1)  62241  
Skinway Vitamin B5 Tack skinway..   60088  
Radiostyrda-modeller.se Stor Varning (2)  62897  
lilla pärlan Kanon   61794  
Radiostyrda-modeller.se Trevlig support :)   62366  
DentaWorks Tandblekning Har hittat deras information.   62022  
Beautysecrets.se Beautysecrets älskar er nya Dailysecret! (1)  63662  
    << sida 12 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-05-19 11:40
infosite
leverans & bemötande under all kritit!
vi anser att infosite har brustit i sin kommunikation till oss som kund. det kan inte vara acceptabelt att det skall ta 28 arbetsdagar från lagd beställning (42 kalenderdagar) samt att det är vi som kund som fått "jaga" vid flertalet tillfällen för att påskynda hanteringen. detta trots att vi vid samtliga tillfällen blivit lovade att de skall återkomma "om en stund". kompensation genom montering av däcken på fälg (endast del av kostnaden då de levererade däcken var billigare än de som vi beställt från början) samt sedan inköp av nya hjulmuttrar, pga deras mekaniker förstörde befintliga, känns väldigt futtigt. infosite ger anledningen av högsäsong och att de inte hinner med under dessa perioder som orsak till hur de har behandlat oss! infosites vd anser att de har hanterat ärendet godtagbart och med en bra kompensation! vi ångrar vårt val att handla lokalt.
vi kommer inte att använda oss av infosite igen eller rekommendera infosite vidare till andra!

/Linda