Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
stockholmsfiske.se Betyg (2)  175860  
STORTMODE.se Tusen tack!   165274  
scandinavianstuff.com Jättebra service!   164147  
google analytics och spårning av e-handel   167841  
Trendywednesday.se Smidigt som smör!   144196  
sexshop69 Grym och seriös sida!   149103  
mediacorner service   159960  
Sexkontakter.se Skönt   148577  
antiskallspecialisten önskar snarast kontakt om det ska bli något köp   154128  
electroworld Bra service   152346  
GOoutSAFE Snabb och bra service.   151843  
DjurMaxi.se Dårlig service, seg levering og manglende varer   157383  
Biglife.se Superbra grejer och service! (1)  150992  
SLIPSKUNGEN De suger   137444  
ClaesEklund.se Snabba och bra (1)  147493  
syskonhuset Grym tvillingvagn   152980  
slipsladan Bra priser   147588  
Europafönster Pvc fönster online Köpt europafönster   145537  
Jaktverket helt ok (1)  153236  
PrylPelle.se Vendetta mask! (2)  152863  
Möblermm.se Fantastiska stolstassar (1)  154276  
Arbetsskyddsbutiken vilken service   152671  
8 enkla tips för en bättre kundtjänst   152314  
Nordiskark Super upplevelse   148239  
Jotex Sverige Ab Slängkappor   136931  
glenza Nytt   136010  
buildor Rek varmt !   151535  
Kontorstillbehor.se Värt ett besök, bra priser   151909  
Framcigarr AB framcigarr.se   158560  
clazzyfashion Angående clazzyfashion konkursen. (2)  151310  
    << sida 8 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn