Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
STORTMODE.se Tusen tack!   132675  
scandinavianstuff.com Jättebra service!   131440  
google analytics och spårning av e-handel   133480  
Trendywednesday.se Smidigt som smör!   118956  
sexshop69 Grym och seriös sida!   120527  
mediacorner service   127211  
Sexkontakter.se Skönt   121506  
antiskallspecialisten önskar snarast kontakt om det ska bli något köp   120632  
electroworld Bra service   120641  
GOoutSAFE Snabb och bra service.   119521  
DjurMaxi.se Dårlig service, seg levering og manglende varer   124637  
Biglife.se Superbra grejer och service! (1)  118367  
SLIPSKUNGEN De suger   108999  
ClaesEklund.se Snabba och bra (1)  119997  
syskonhuset Grym tvillingvagn   120157  
slipsladan Bra priser   118225  
Europafönster Pvc fönster online Köpt europafönster   117575  
Jaktverket helt ok (1)  121271  
PrylPelle.se Vendetta mask! (2)  118178  
Möblermm.se Fantastiska stolstassar (1)  121246  
Arbetsskyddsbutiken vilken service   121870  
8 enkla tips för en bättre kundtjänst   119172  
Nordiskark Super upplevelse   118837  
Jotex Sverige Ab Slängkappor   109164  
glenza Nytt   110461  
buildor Rek varmt !   119144  
Kontorstillbehor.se Värt ett besök, bra priser   118940  
Framcigarr AB framcigarr.se   121954  
clazzyfashion Angående clazzyfashion konkursen. (2)  118411  
Beautysecrets.se Tack för hjälpen!   121346  
    << sida 8 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn