Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Rockwear Mkt tveksam - bluff ??? (1)  99341  
Rehifi.se bra produkter   98280  
stockholmsfiske.se Betyg (2)  101100  
STORTMODE.se Tusen tack!   98111  
scandinavianstuff.com Jättebra service!   97337  
google analytics och spårning av e-handel   98377  
Trendywednesday.se Smidigt som smör!   88117  
sexshop69 Grym och seriös sida!   89006  
mediacorner service   93302  
Sexkontakter.se Skönt   87865  
antiskallspecialisten önskar snarast kontakt om det ska bli något köp   87221  
electroworld Bra service   86916  
GOoutSAFE Snabb och bra service.   85921  
DjurMaxi.se Dårlig service, seg levering og manglende varer   90182  
Biglife.se Superbra grejer och service! (1)  84996  
SLIPSKUNGEN De suger   77925  
ClaesEklund.se Snabba och bra (1)  85949  
syskonhuset Grym tvillingvagn   85921  
slipsladan Bra priser   84172  
Europafönster Pvc fönster online Köpt europafönster   83698  
Jaktverket helt ok (1)  87481  
PrylPelle.se Vendetta mask! (2)  86477  
Möblermm.se Fantastiska stolstassar (1)  87294  
Arbetsskyddsbutiken vilken service   88133  
8 enkla tips för en bättre kundtjänst   85590  
Nordiskark Super upplevelse   85299  
Jotex Sverige Ab Slängkappor   78386  
glenza Nytt   79469  
buildor Rek varmt !   85537  
Kontorstillbehor.se Värt ett besök, bra priser   85558  
    << sida 8 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn