Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
wildgear Friluftsbutiken för små och stora äventyr   140773  
Röka Kröka Göka Min nya favorit shop (1)  139936  
Butik Täppan Nöjd med beställningen! (2)  143301  
Bulbs.se Blåklint (1)  141799  
Patris Mycket nöjd! (1)  142732  
Parfymhuset.se Väntar Fortfarande.....!! (1)  139374  
DjurMaxi.se dåligt   138914  
Slöjdmagasinet Bra sida med en underbar grupp på fb (1)  139665  
Spritovin.se Spritovin.se   137272  
Slöjdmagasinet årets björntjänst (1)  135903  
Slöjdmagasinet Dåligt skött (4)  136854  
Haga Cykel Haga cykel Nyköping   136217  
Euro Precent Snabb service, trevligt bemötande   134498  
Djurgården Hockey Concept Stores nätbutik humm (2)  134102  
LaserTonerClub.se Bluff och bedrägeri !   133474  
Tarotkatten Enormt fin butik mycket trevlig personal   134457  
Crom Marine AB Mycket billigare än Yanmar!   133800  
Förstå Facebook-annonsering   134110  
Beautysecrets.se Goldwell 3för 2   122899  
Hobbykompaniet.se Pistol (2)  133985  
Haga Cykel bra butik   133605  
LaserTonerClub.se Varning. (1)  135200  
STORTMODE.se Tack!   135100  
GweiLo Personliga Dog Tags halsband   133995  
Prylgruvan Butik (1)  133598  
5 heta e-handelstrender   138007  
SLIPSKUNGEN Jättenöjd   134813  
Rockwear Mkt tveksam - bluff ??? (1)  136785  
Rehifi.se bra produkter   135367  
stockholmsfiske.se Betyg (2)  138624  
    << sida 7 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn