Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Rockwear Blåst eller ??? (2)  192070  
wildgear Friluftsbutiken för små och stora äventyr   175739  
Röka Kröka Göka Min nya favorit shop (1)  172603  
Butik Täppan Nöjd med beställningen! (2)  178853  
Bulbs.se Blåklint (1)  175910  
Patris Mycket nöjd! (1)  177987  
Parfymhuset.se Väntar Fortfarande.....!! (1)  173410  
DjurMaxi.se dåligt   173680  
Slöjdmagasinet Bra sida med en underbar grupp på fb (1)  176458  
Spritovin.se Spritovin.se   168763  
Slöjdmagasinet årets björntjänst (1)  172366  
Slöjdmagasinet Dåligt skött (4)  170646  
Haga Cykel Haga cykel Nyköping   170868  
Euro Precent Snabb service, trevligt bemötande   170235  
Djurgården Hockey Concept Stores nätbutik humm (2)  169845  
LaserTonerClub.se Bluff och bedrägeri !   168620  
Tarotkatten Enormt fin butik mycket trevlig personal   165198  
Crom Marine AB Mycket billigare än Yanmar!   164664  
Förstå Facebook-annonsering   166745  
Beautysecrets.se Goldwell 3för 2   150771  
Hobbykompaniet.se Pistol (2)  167960  
Haga Cykel bra butik   166870  
LaserTonerClub.se Varning. (1)  169266  
STORTMODE.se Tack!   169927  
GweiLo Personliga Dog Tags halsband   169487  
Prylgruvan Butik (1)  170350  
5 heta e-handelstrender   173035  
SLIPSKUNGEN Jättenöjd   168283  
Rockwear Mkt tveksam - bluff ??? (1)  173470  
Rehifi.se bra produkter   171344  
    << sida 7 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn