Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
wildgear Friluftsbutiken för små och stora äventyr   158662  
Röka Kröka Göka Min nya favorit shop (1)  158667  
Butik Täppan Nöjd med beställningen! (2)  161745  
Bulbs.se Blåklint (1)  159825  
Patris Mycket nöjd! (1)  161192  
Parfymhuset.se Väntar Fortfarande.....!! (1)  157908  
DjurMaxi.se dåligt   157326  
Slöjdmagasinet Bra sida med en underbar grupp på fb (1)  158999  
Spritovin.se Spritovin.se   155842  
Slöjdmagasinet årets björntjänst (1)  154775  
Slöjdmagasinet Dåligt skött (4)  155200  
Haga Cykel Haga cykel Nyköping   154659  
Euro Precent Snabb service, trevligt bemötande   153080  
Djurgården Hockey Concept Stores nätbutik humm (2)  152916  
LaserTonerClub.se Bluff och bedrägeri !   151506  
Tarotkatten Enormt fin butik mycket trevlig personal   152947  
Crom Marine AB Mycket billigare än Yanmar!   152196  
Förstå Facebook-annonsering   152470  
Beautysecrets.se Goldwell 3för 2   138030  
Hobbykompaniet.se Pistol (2)  152409  
Haga Cykel bra butik   151599  
LaserTonerClub.se Varning. (1)  153302  
STORTMODE.se Tack!   153884  
GweiLo Personliga Dog Tags halsband   152823  
Prylgruvan Butik (1)  152329  
5 heta e-handelstrender   157386  
SLIPSKUNGEN Jättenöjd   153067  
Rockwear Mkt tveksam - bluff ??? (1)  155918  
Rehifi.se bra produkter   153151  
stockholmsfiske.se Betyg (2)  157760  
    << sida 7 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn