Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Kortdesign Kvalitet och bra service   76494  
Kondomkungen Kul med olika sorter   62491  
Hotlix hittade halloween godis, fan va grymt (1)  73167  
ClipLine SNYGG! (3)  74105  
Sexshopen.net Shopen suger   71742  
Aroma Creative Vilken begränsning! (2)  73926  
Strumpbutiken Sockclips (1)  72088  
3nity.se inga problem med 3nity (2)  72256  
Pokerbolaget Nöjd.   60789  
Sex in the city bra service!   70759  
zmaka.se Nöjd!   78095  
zmaka.se Betalningssätt (1)  71624  
Hotlix Goda små skryp!   73875  
Tassalogen Mycket bra!   71405  
3nity.se BLUFF (4)  73859  
GOTOGATE Gotogate... riktigt illa   74076  
guldfisken bra (1)  73654  
Dukatbord.se En riktigt snygg webbshop (3)  71617  
Zone Blu, Sexleksaker & Sexiga underkläder Bästa glidmedlet   63774  
The Northerner Har prövat... (3)  74251  
Diarydreams finns inte (1)  72266  
Havsfiskecenter Havsfiskecenter   73264  
Eleven Shop Härligt utbud (1)  71638  
Sally & Sara Sally och sara   71532  
scstyling.com Bra service   73094  
happyhair Bara strul. (5)  73754  
happyhair HappyHair billiga snygga och snabba varor!   76845  
Strumpbutiken Strumpor för hela familjen till kanonpris! (1)  74687  
sirlig.se Toppenbutik! (2)  80073  
Kul för oss som driver dem!   75023  
    << sida 53 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn