Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
TV-idoler En super affär! (1)  66830  
clazzyfashion Skitiga / Dålig kvalité på kläder (1)  67143  
Blingit.se Bra utbud!   67562  
WilFli Super bra och snabb   66197  
Minipeople bra butik   64905  
Clean Cut Design Super   63740  
lilaella LilaElla   63975  
legavenue Varning!!   64564  
Låskompaniet.se låskompaniet.se   66792  
Cigaretthuset.se cigaretthuset.se   66825  
Minipeople Vilken service!   65422  
clazzyfashion Inga Pengar (1)  64983  
Billigt snus Bästa butik i Sverige !   65658  
provrummet Helnöjd   65384  
Bananaz.se Supernöjd!   67585  
kontorex Super +++++   68338  
ecoloco Proffsig service   69296  
TV-idoler en super bra säljare   67803  
IT-Körskolan POLID ANMÄLLA   56125  
wallinsfiske KANONNÖJD!   68217  
Barn och babyshop - Swedishplate Jätte nöjd   68444  
artistbutiken artistbutiken.se   69260  
BilligtVVS.se Dette kan jeg anbefale!   69081  
Zone Blu, Sexleksaker & Sexiga underkläder Skön jul!   69117  
Cicograf www.cicograf.se   56452  
Cicograf Fantastiska produkter   69083  
Heelicious - Sexiga skor Var?   71427  
Maria Nyckelpiga Suveränt bra!   71847  
MyHavtorn Fantastiska produkter   59926  
Cigaretthuset.se CIGARETTHUSET.SE - SUPER cigaretter (2)  71184  
    << sida 36 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn