Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
butik21 butik21   65228  
zmaka.se Bra service & utbud   65955  
Ergohuset Tack (2)  66209  
Ergohuset Stor kunskap   66033  
dittsolskydd.se Snabba och säkra leveranser   64564  
bilradiohuset.se Toppen!!!   65493  
Nordmarx.com Spel & Dvd Bedrägerivarning (1)  66207  
Juvelbolaget Bästa priserna (2)  65816  
BARESSO Alltid Snabb service (4)  65495  
djurshopen dåligt upplägg (3)  65424  
MartinsColor.com Jättenöjd!   62616  
butik21 Stödstrumpor   64657  
Butik Stylish Mycket bra service!   66065  
Beauty4u Alltid superbra service!!!   65563  
Tony Pölder Sport Pölder - tummen ner!   63757  
WobblerButiken.se Snabb leverans och bra service! (1)  63977  
Creations by Lis Fantastiskt Underbar   66138  
butik21 stödstrumpor   52736  
Nu är tävlingen avgjord   64585  
stylebystars Se upp för stylebystars.com! (1)  63992  
Kontors24.se Nöjd kund   67269  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter ok   64017  
Barnparadiset ® Kvalitets inredning till barnrum och träleksaker Väldigt nöjd   63971  
snusaeget.se re: opålitlig (1)  65989  
butik21 +++++   66034  
Spastugan.se Snabbt och bra!   63218  
GweiLo Snabbt fixat   66728  
butik21 Stödstrumpor   66143  
Spelexperten.com Bra utbud,   57749  
butik21 *   70376  
    << sida 28 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn