Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
clazzyfashion Blåsare! (3)  85437  
Ny sortering på hittabutik.se   85842  
Rockwear Hittat deras konto... (4)  87033  
Qantari Qantari (1)  86495  
LasseLasseLiten FRI FRAKT!   85955  
xajon Hjälmköp   82959  
Haga Cykel Haga linköping   83569  
Bynor Billig värmepumpsbutik   82126  
Bodegashop.com Snabb och service :-)   86021  
ciggtorget (1)  82672  
Läder & Järn Namnsmycken   84038  
zmaka.se Smidig beställning och bra hemsida!!!!   71950  
zmaka.se Håller vad de lovar! Kaffe ,The ,Kryddor mm   83215  
Bodegashop.com Fraktbolag   84213  
LasseLasseLiten FRI FRAKT BARNKLÄDER!   71201  
theTshit Snälla och trevliga.   84813  
yvonneryding.com HANDLA PÅ FLYGET!   82704  
Caravan AB bemötande   81897  
ciggtorget (3)  82065  
Fredashop BÄST!!!   84819  
Wilma & Morris Rekommenderar ytterplaggen från W & M   84499  
bythjul.com 10/10 Hjul!   83333  
Skicka tårta Aldrig varit så lätta.. (2)  83665  
Racketshopen com Mycket nöjd!   83150  
BARESSO De har sällan produkter på lager :(   81906  
Spastugan.se Toppen!   82765  
Rockwear Handla inte här! (1)  84084  
northsport.se Hittar inga klättringsgrejer!   77336  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Snabb leverans   87505  
Halebop Dyrt att surfa utomlands   89363  
    << sida 18 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-02-06 09:50
zmaka.se
var är mina varor som jag betalat för???!!!
den 26 jan.i år (2015) beställde jag te och betalade direkt med internetbank betalning. men fortfarande efter 14 dgr och efter tre mail till kundtjänst som jag dessutom aldrig fått svar på, händer ingenting!!! förmodligen har jag blivit lurad på pengarna. rekommenderar inte köp hos zmaka!!

/Ginger
Läs inlägg                                    2015-02-15 16:00
zmaka.se
ang: var är mina varor som jag betalat för???!!!
hej,
jag är hemskt ledsen att det tog sån tid att få dina varor och att vi inte hunnit svara på dina mail. flera av våra grossister har haft stora leveransförseningar vilket ger domino-effekter på vår verksamhet. vi borde så klart varit bättre på att informera men blev helt överkörda av arbetsbelastningen.

nu vet jag inte vem du är men alla som har beställt har fått sina varor levererade nu. jag hoppas att du uppskattar teet.


/Thorbjörn