Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Cigaretthuset.se CIGARETTHUSET.SE - SUPER cigaretter (2)  35175  
trend4you Kula grejer   35844  
Smycken-La Maison des Etoiles Julklapp   35652  
streetlab snowboard (1)  35741  
TV-idoler Supersnabb leverans!   37790  
SMSGULD.se smsguld   35709  
RealCar Scandinavia AB Kolfiber / Glasfiber Jobb   35837  
nim Helnöjd :)   35289  
Nordic Ice ismaskiner   27721  
Spelexperten.com Nöjd   34569  
Visitkort Svenska AB jättenöjd   34244  
Satchmos Hund & Katt Ingen kundkänsla   34257  
TV-idoler Supersnabb kontakt och leverans!   34429  
Dunken.se Snabba leveranser   35491  
Cigaretthuset.se Cigaretthuset KANON SERVICE! (2)  35418  
Kinabutik Kinabutik.se så djävla schyssta asso!!!   35046  
Alienbase kanonservice   35341  
NOG OM CIGARETTBUTIKEN (4)  33827  
3nity.se www.3nity.se   28359  
kidsbutik Trevligt, snabbt och FINT!   34675  
Barnkalaslandet.se Dags för Barnkalas? Prova då detta ställe….   35024  
Lifestylesport fina båtar   27567  
Väskan.com Service som den borde vara   36177  
LENA K Snygga grejor   35215  
Drefseryd Gård Tummen upp för kvalitetsskinn (1)  34731  
Parfym.se Fundering (2)  28474  
Hemmakocken.nu Bra å proffsigt...   34975  
Inreda Inreda.com ljuger om sin besöksstatistik! (3)  33481  
buysnus snus   34166  
zmaka.se Bra butik   35128  
    << sida 37 (64) >>  
Läs inlägg                                    2014-08-09 17:54
dittsolskydd.se
sämsta kundservice någonsin
sämste kundservice jag har upplevt:

det som var värst var bemötande av klagomål som slutade med helt oacceptabel kommentarer från säljaren: "håll er nyktra och svara aldrig på mejl mitt i natten , vilket ni gjort varje gång, och kom aldrig mer tillbaka till oss för vi vill inte ha med så otacksamma danskar att göra något mer!! ni har fått oss att avsluta vår .dk sajt och satsa på andra länder istället, vilket vi iofs är tacksamma för!!

dittsolskit!!! vilket skitbolag.

eftersom vi hade bestämd att byta vår gamla markis, accepterade vi ett erbjudande som kom via epost. vi fick följande erbjudande från säljaren: "vi vet att det finns massor av frågor inför ett köp av markiser. för att underlätta för dig gör vi nu en tour där representanten kommer hem till dig och ge råd hur man bör tänka, hjälper till med mätning samt visar hur just du bör göra när du monterar dina markiser! vid besöket kommer vi att ha med oss vävprover och mätinstrument för att kunna erbjuda ett komplett kundbesök", vilket är företagets affärsidé.

redan vid beställning tvekade vi för att säljaren inte kunde inte komma ihåg måttet, väv modell eller detaljer. säljaren tog ingen anteckningar under första besöket. han behövde därför besöka en gång till för att lämna en offert. offerten var inte tydlig och det fanns inget mått, färg eller detaljbeskrivningar. vi beställde 2 stycken 5m markiser med fjärrkontroll och tackplåt. säljaren sa att et var mycket enkelt att installera själva. när marksiserna kom passade de inte. vi fick ta bort skydds-plastgrejor på varje sida för att de skulle få plats. takplåten var också fel - 15 cm för lång och fick inte plats. när vi klagade till företaget sa de att de aldrig tog ansvar för rådgivning och det som vi beställde efter deras egna rekommendationer, samt att det nu var svårt att installera. våra hantverkare hade gjort fel. de skickade ut hantverkare på plats som kapade takplåten, fast inte så skarven satt i mitten. vi beställde i maj. nu i augusti vi fortfarande har inte en fungerande markis. vi har betalat bara för att vi orkar inte diskutera mer och vill inte lägga mer energi. vi betalar ett annat företag som kan hjälpa oss.

/Jens G
Läs inlägg                                    2015-03-23 19:56
dittsolskydd.se
ang: sämsta kundservice någonsin
låter ju bedrövligt. känns som det ni berättar är sant. har hört andra som haft synpunkter på dem. funderar på "montage & solskydd ab" i stället. har inte hittat några särskilt negativa omdömen om dem.

undrar varför inte dittsolskydd.se kommenterar med en ursäkt?

/Bength Ericsson, Sollentuna