Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
TV-idoler Snabbt och smidigt!   71872  
Erotikmagazinet.se hårda julklappar   69875  
noshame bara bra   73388  
butik21 kvalitet? (2)  77077  
Juvelbolaget dyrt   71559  
Snusbolaget.se Odens, gott och sjukt bra pris (1)  67342  
butik21 toppenservice   72774  
IaMias Iamias,helt underbara! (1)  71345  
bilnyckeln Gillar att det bara är bilar!   59088  
Maskspecialist Mapont & Co maskspecialisten (1)  73198  
Spastugan.se HÄR VILL JAG HANDLA IGEN!   72823  
Cyberphoto Ab Nätbutik   73643  
Zone Blu, Sexleksaker & Sexiga underkläder Rude boy - Bad boy (1)  71903  
Rumstid taklampa   71553  
butik21 Toppenstödstrumpor.   71702  
Honey Grey Pure Cashmere Tack M-Magasin   70792  
Zone Blu, Sexleksaker & Sexiga underkläder Bra service!   75380  
Honey Grey Pure Cashmere KASHMIR (1)  71512  
Jobi Jobbskor klagomål (1)  74728  
Hemmakocken.nu Ros... (1)  78003  
Juvelbolaget Mycket bra priser   73056  
Ulrika Smycken Nmansmycken   69189  
butik21 Stödisar   73355  
Creations by Lis Toppen   70477  
Handgjordakort.se Handicrafthuset   70889  
zmaka.se Supersnabb leverans!   77268  
butik21 Mycket nöjd!   75256  
Honey Grey Pure Cashmere Bra Cashmere!   61595  
Kontorsmagasinet Bra leverans och priser   75761  
Kontorsmagasinet Kanonbra   69671  
    << sida 30 (64) >>  
Läs inlägg                                    2014-08-09 17:54
dittsolskydd.se
sämsta kundservice någonsin
sämste kundservice jag har upplevt:

det som var värst var bemötande av klagomål som slutade med helt oacceptabel kommentarer från säljaren: "håll er nyktra och svara aldrig på mejl mitt i natten , vilket ni gjort varje gång, och kom aldrig mer tillbaka till oss för vi vill inte ha med så otacksamma danskar att göra något mer!! ni har fått oss att avsluta vår .dk sajt och satsa på andra länder istället, vilket vi iofs är tacksamma för!!

dittsolskit!!! vilket skitbolag.

eftersom vi hade bestämd att byta vår gamla markis, accepterade vi ett erbjudande som kom via epost. vi fick följande erbjudande från säljaren: "vi vet att det finns massor av frågor inför ett köp av markiser. för att underlätta för dig gör vi nu en tour där representanten kommer hem till dig och ge råd hur man bör tänka, hjälper till med mätning samt visar hur just du bör göra när du monterar dina markiser! vid besöket kommer vi att ha med oss vävprover och mätinstrument för att kunna erbjuda ett komplett kundbesök", vilket är företagets affärsidé.

redan vid beställning tvekade vi för att säljaren inte kunde inte komma ihåg måttet, väv modell eller detaljer. säljaren tog ingen anteckningar under första besöket. han behövde därför besöka en gång till för att lämna en offert. offerten var inte tydlig och det fanns inget mått, färg eller detaljbeskrivningar. vi beställde 2 stycken 5m markiser med fjärrkontroll och tackplåt. säljaren sa att et var mycket enkelt att installera själva. när marksiserna kom passade de inte. vi fick ta bort skydds-plastgrejor på varje sida för att de skulle få plats. takplåten var också fel - 15 cm för lång och fick inte plats. när vi klagade till företaget sa de att de aldrig tog ansvar för rådgivning och det som vi beställde efter deras egna rekommendationer, samt att det nu var svårt att installera. våra hantverkare hade gjort fel. de skickade ut hantverkare på plats som kapade takplåten, fast inte så skarven satt i mitten. vi beställde i maj. nu i augusti vi fortfarande har inte en fungerande markis. vi har betalat bara för att vi orkar inte diskutera mer och vill inte lägga mer energi. vi betalar ett annat företag som kan hjälpa oss.

/Jens G
Läs inlägg                                    2015-03-23 19:56
dittsolskydd.se
ang: sämsta kundservice någonsin
låter ju bedrövligt. känns som det ni berättar är sant. har hört andra som haft synpunkter på dem. funderar på "montage & solskydd ab" i stället. har inte hittat några särskilt negativa omdömen om dem.

undrar varför inte dittsolskydd.se kommenterar med en ursäkt?

/Bength Ericsson, Sollentuna