Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
kontorex Vilken super service!   101752  
IT-Körskolan Dålig support   111185  
Lyckogram Snabb leverans av jättefint smycke   95810  
ericssonstrading Sjukt billigt (1)  99288  
Dackonline.se bra priser (2)  101523  
Inkclub Oavsett kvaliteten...   100706  
ink66.com Billigt billigt...! Rekommenderas!   110670  
Gullgrodan Coola kläder och prylar   107413  
kidsbutik Jättenöjd!   101489  
MellMine Massor med prylar :-)   103520  
kidsbutik Härliga kläder, urbra service!   101634  
immunshop.se Bra information, Snabb leverans:-)   106942  
LampGallerian.se Snabb Leverans   103256  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter mediaspelare   101021  
textilboden Bra service och leverans   102679  
Cabom Tusen Tack!   104652  
Solhem Inredning Kanonbutik   89220  
vingrossen Vingrossen! (1)  98509  
IT-Körskolan Fullbetald Beta-version   108975  
Solhem Inredning Fin kvalitet (1)  101214  
Café ett Rekommenderas !!!   94716  
Marineproof Snap davits!!   107213  
RosenBoden Bra Service..   107782  
Intropris.se Mvg!   109951  
ihemmet dålig kvalite   107850  
Stor & Fin Tusen tack   103658  
Aroma Creative bra   84562  
Stor & Fin Hemsida   102053  
zmaka.se ang beställning (2)  109301  
uteungar.se suveräna ullkläder!   103908  
    << sida 31 (46) >>  
Läs inlägg                                    2005-10-19 01:46
Tretti.se
mina tips till tretti
jag tror att de är helt rätt ute (även om det går dåligt än så länge) med att sälja vitvaror på internet, kan netonnet sälja elektronik så kan man sälja vitvaror.

människors vanor tar tid att ändra det gäller att ligga i och sikta lånsiktigt det kommer att ta många år innan de går riktigt bra (om de inte går i konkurs innan).

tre saker de enkelt kan fixa är
att strukturen när de presenterar produkterna är lite rörig (ta en titt på en med bra struktur ex: siba), kvaliten på produktbilderna är dåliga och den halv gråa texten är jobbig att läsa gör den lite mörkare.





/Karl Svensson