Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Butik Stylish Suveränt!   99091  
kidsbutik Kanonbra butik! (1)  101297  
Maria Nyckelpiga Så fina barnkläder! (3)  99116  
Maria Nyckelpiga Personlig butik med superservice (5)  100544  
Juvelbolaget Rosa örhängen   95362  
securitysweden.com Perfekt service!!   90987  
slipkliniken Kan varmt rekomenderas   90339  
Gullgrodan Jättebra väggdekaler till barnen! (1)  98792  
Artistica Konstnärsmaterial artistbutiken.se   96927  
Seriehyllan Bara bra!   93365  
Juvelbolaget Nöjd   102518  
Baristashopen färskt och gott kaffe   96359  
Blue Fox Blue fox (1)  97880  
Rockmerch Rockmerch   97711  
Scrapbooking butiken Väldigt snabb leverans! Billiga! Rekomenderas!   98107  
HR-Marin Båttillbehör Rekomenderas   82363  
nyttgolv Kanon   106068  
kidsbutik Gillar!   107765  
DonnaBeauty Rekommenderas   96092  
HipHipHurra Vilken service, kanon butik   101409  
kolla alltid registrering av bolag   99947  
Dackonline.se OBS!!!GISLAVED NORD FROST!!!!!!!!!!!!!   108797  
clazzyfashion Skitiga / Dålig kvalité på kläder (1)  101137  
Blingit.se Bra utbud!   101274  
Clean Cut Design Super   91533  
lilaella LilaElla   98143  
legavenue Varning!!   101843  
Låskompaniet.se låskompaniet.se   95786  
clazzyfashion Inga Pengar (1)  96579  
Billigt snus Bästa butik i Sverige !   100348  
    << sida 26 (46) >>  
Läs inlägg                                    2005-10-19 01:46
Tretti.se
mina tips till tretti
jag tror att de är helt rätt ute (även om det går dåligt än så länge) med att sälja vitvaror på internet, kan netonnet sälja elektronik så kan man sälja vitvaror.

människors vanor tar tid att ändra det gäller att ligga i och sikta lånsiktigt det kommer att ta många år innan de går riktigt bra (om de inte går i konkurs innan).

tre saker de enkelt kan fixa är
att strukturen när de presenterar produkterna är lite rörig (ta en titt på en med bra struktur ex: siba), kvaliten på produktbilderna är dåliga och den halv gråa texten är jobbig att läsa gör den lite mörkare.





/Karl Svensson