Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
butik21 Mycket nöjd   101885  
butik21 Bra   97508  
PY Hobby helnöjd (1)  100947  
ExtremeFood Nöjd som fan!   104204  
clazzyfashion CLAZZYFASHION (2)  95297  
Milq.se Rekommenderas +++++++++ (1)  104834  
Fiskehörnan Otrolig service   105873  
Snusbolaget.se Tack för underbara julklappar!   103773  
Handlavin.se Bra viner   99238  
Hogia Small Office AB Varning för uppgradering/köp av Hogia Small Office 2009.2 (2)  101825  
butik21 snabba! cool! (1)  85437  
butik21 Snabba   110428  
Maria Nyckelpiga Hedervärt!   94254  
butik21 Utmärkt   102369  
Creations by Lis Rekomenderas   101845  
DamButiken Tack Dambutiken   99092  
midilagret midilagret säljer midifiler utan att ha rättigheter   103728  
butik21 Otroligt bra service!   95710  
rbsportline Klart bästa racketbutiken i Sverige! (1)  102104  
lyko.se hårvård mm   98292  
Minimundus Bästa butiken på nätet   100807  
Tengo Sport Den bästa tennisshop i Sverige (2)  110162  
Honey Grey Pure Cashmere Grymt snygga paket   98330  
butik21 Toppen   109245  
Radiostyrda-modeller.se Helt ok!   105786  
noshame bara bra   104008  
butik21 kvalitet? (2)  111533  
Juvelbolaget dyrt   103908  
Snusbolaget.se Odens, gott och sjukt bra pris (1)  95951  
butik21 toppenservice   106109  
    << sida 22 (46) >>  
Läs inlägg                                    2005-10-19 01:46
Tretti.se
mina tips till tretti
jag tror att de är helt rätt ute (även om det går dåligt än så länge) med att sälja vitvaror på internet, kan netonnet sälja elektronik så kan man sälja vitvaror.

människors vanor tar tid att ändra det gäller att ligga i och sikta lånsiktigt det kommer att ta många år innan de går riktigt bra (om de inte går i konkurs innan).

tre saker de enkelt kan fixa är
att strukturen när de presenterar produkterna är lite rörig (ta en titt på en med bra struktur ex: siba), kvaliten på produktbilderna är dåliga och den halv gråa texten är jobbig att läsa gör den lite mörkare.





/Karl Svensson