hej jim, jeg heter annika och jobbar i best2music.se’s kundservice och vill gärna kommentera ditt inlägg: efter at du beställde varorna skickades dessa till dig. i förbindelse med att varorna skickades drogs också betalningen från ditt kreditkort, vilket är normal procedur för alla slags internetbutiker. till vår kundservice, som du bl.a. var i kontakt med 18 mars, informerade du att du inte ville motta varorna, eftersom du inte hade fått besked om att de hade skickats iväg. det är sant att du inte fick det här beskedet, men din beställning hade redan skickats iväg på normalt sätt. du valde således att vägra motta försändelsen, även om vi hade skickat det du hade beställt, då den anlände hos dig och varorna returnerades till oss. efter att vi hade registrerat dem och kunde konstatera att de var ok, överförde vi pengarna till ditt mastercard. vår kundservice besvarar naturligvis alla hänvändelser och du kan alltid kontakta oss på info@best2music.se.
så snart en order är genomförd får kunden en orderbekräftelse på den e-mail kunden har uppgett i kontaktinformationen. det skickas också en mail så snart ordern har skickats från lagret. det händer dock att kunder ibland skriver sin e-mailadress fel och då kan mailen så klart inte komma fram. en ny order behandlas inom 2 arbetsdagar.