Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Dekoratören Man vill ha allt i butiken!   58911  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Nöjd kund   59066  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter bra butik och snabb leverans (2)  60829  
Bananaz.se Nöjd kund++++   59831  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Väldigt bra bemötande!   59509  
Usabil.nu usabil.nu   59000  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Otroligt Seriös Internetbutik   58772  
Stämpelgården Kannoooon   59017  
print-it.nu Snabba & billiga   61223  
Outdoorstore Snabb leverans   59986  
Hotlix Grymt Halloween Snask   58746  
Butiq.se Snabb och bra service!   59461  
Kiddoz Nöjd kund! (1)  60518  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Bra och informativ hemsida! (1)  60543  
streetaddict bra (1)  60594  
Belysningsdesign.se Mormors nya lampa   60598  
Gert Strand Ab Toppklass Essenser!   61272  
Trycknu.se Vilken otrolig bra service!!   60413  
polenresor.info Lurad   60326  
Outdoorstore Grymma ryggsäckar   60414  
Printclub AB Billigt! (2)  61621  
Vattenpipan.com Ingen slår Vattenpipan.com´s utbud!   61569  
Stor & Fin Tack   59481  
Fiskbilen skit (1)  60653  
nicetech Undvik böter (1)  59632  
PanOpticon AB Köpte ett system (3)  62000  
RC Huset Kanonbra priser och service (2)  61838  
Dustin Home Kanonbra   63163  
Bodystore Kanonbra   61957  
Cellip med MySecretary.Net Ni är inte billigast (2)  63015  
    << sida 46 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik