Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
zmaka.se Kanon!!   61117  
Dekoratören Snille, smak och kvalitet   61185  
Live it Upplevelse Presenter Strul   60673  
Mussec hm. (1)  62103  
Small To BIG Toppenbra butik!   60499  
zmaka.se Otroliga kryddor   60065  
Cabom Bra   59471  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Etrendstore rockar fett   59700  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Etrendstore.se   59671  
Chip n Play AB Svarar inte i telefon   59661  
combatzone dålig service   60493  
HittaLeksaker.se Mycket bra sida   51352  
Clean Cut Design Jamie oliver wannabe   60863  
Zone Blu, Sexleksaker & Sexiga underkläder ooops det blev fel   61650  
Ut Nu Nöjd Kund   59970  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter SD-minne   60486  
Fridsälls Trading Seriös site   61659  
Alfahane bra   61866  
Bloominghome Mycket vackra saker   62270  
Gert Strand Ab Lurad (1)  61179  
Café ett Barnvänligt   62127  
urbana Nöjd Kund   60788  
Dekoratören Dekoratören   60336  
Insplanet Ab Bra pris, dålig service   60709  
Insplanet Ab Trägeln vinner! (1)  60302  
best2music bra eller dålig? (5)  63511  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter SD minne   60480  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Snabb leverans   62694  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Toppenförsäljare   64594  
Cicograf namnskyltar (1)  64399  
    << sida 44 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik