Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
kidsbutik Jättenöjd!   62662  
MellMine Massor med prylar :-)   62358  
kidsbutik Härliga kläder, urbra service!   62334  
immunshop.se Bra information, Snabb leverans:-)   63921  
LampGallerian.se Snabb Leverans   62038  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter mediaspelare   61077  
textilboden Bra service och leverans   62678  
Cabom Tusen Tack!   62337  
Solhem Inredning Kanonbutik   51835  
vingrossen Vingrossen! (1)  60452  
IT-Körskolan Fullbetald Beta-version   63212  
Atlasdogs Bra service!   61667  
designdirekt Kass service!   61692  
Lensbuddy.com Dyrt och felaktiga leveranstider.   62927  
Solhem Inredning Fin kvalitet (1)  63148  
Café ett Rekommenderas !!!   57833  
Marineproof Snap davits!!   64070  
piecepipe VAD E PIECEPIPE ? (1)  61506  
RosenBoden Bra Service..   62583  
Design atenga Mycket trevlig tjej.... (1)  63301  
Intropris.se Mvg!   61381  
Atlasdogs Mycket fina halasband!   61431  
ihemmet dålig kvalite   62179  
Stor & Fin Tusen tack   62216  
snusaeget.se snussats grov   62372  
Aroma Creative bra   50293  
Dekoratören Läckra designmöbler (1)  62046  
Stor & Fin Hemsida   63634  
zmaka.se ang beställning (2)  64333  
uteungar.se suveräna ullkläder!   62809  
    << sida 43 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik