Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Björn Lundén Information AB Björn Lundén Information   77043  
Hiko.se Leksaker till kanonpriser (1)  78428  
Grutes Färg & Tapet många fina Fototapeter   63586  
Recognize Sverige bäst i HipHop mode! (2)  76111  
Urkasst! (2)  75066  
det funkar ej (2)  74733  
Vackerkonst.se Vill tipsa om denna sidan (1)  76173  
Sexpiller.se (1)  73317  
Hennes & Mauritz Hur kan man bara Jämföra   75313  
Gillar denna sidan...   74616  
Jag funderar på att starta en webbutik men... (3)  75597  
Hennes & Mauritz Jag fattr inte... (2)  78297  
    << sida 64 (64) >>  
Läs inlägg                                    2006-01-14 17:58
Payson
vägrar samarbete, dålig support
jobbar på ett näthandelsföretag, vi försökte etablera ett samarbete med payson för någon månad sen då vi tror att våra kunder kan ha nytta av den tjänsten. den attityd vi mötte hos pyason gjorde att vi struntade i den kontakten.

dåligt payson, dåligt!

/Henke
Läs inlägg                                    2006-01-15 00:49
Payson
ang: vägrar samarbete, dålig support
kan bara hålla med!

riktiga ointligenta och otrevliga på telefon(email ska man inte ens snacka om), aldrig att jag skulle vilja ha med sådana att göra när det gäller pengar!!!!!!

/Kalle/Ägare av stor näthandelssida.
Läs inlägg                                    2006-01-16 20:31
Payson
ang: vägrar samarbete, dålig support
payson försökte stjäla pengar som jag hade innestående på paysonkontot. när jag ringde till dom och hotade med att jag skulle polisanmäla dom så fick jag efter många om och men tillbaka pengarna som var stulna av någon tekniker hos payson. bra försök, men nästa gång blir det polisen direkt.

/Greger
Läs inlägg                                    2011-08-11 16:11
Payson
ang: vägrar samarbete, dålig support
kan inte göra annat än att instämma.
att få svar på ett mail tar ca. 2 dagar även om det är brådskande och då får man ibland svar som bara "ja" eller "nej" utan förklaring.

hamnade i en situation nu där jag var tvungen att använda dem igen eftersom dem är de enda som stödjer min version av webshopen och blev påmind direkt om varför jag slutade använda dem.

supporten ....

/Fr.